
Postoje na stacjach benzynowych? Tylko po przekąski.
Jest mocny i efektywny, ale nie musi pokazywać tego na zewnątrz: nowy Golf GTD. Sportowy i niepowtarzalny. Z wyglądem, który w naturalny sposób zwraca na siebie uwagę. Teraz za sprawą funkcji sterowania gestem jeszcze bardziej intuicyjny. Jak prawdziwy przyjaciel - rozumie Cię bez słów.
Sezon na przyjemności
Przy zakupie Volkswagena z rocznika 2019 zaczynamy od korzyści i przechodzimy do korzyści.
Stylistyka i wyposażenie
Wysoka jakość wyposażenia i czystość stylistyki charakteryzują każdego Volkswagena. A dzięki bogatej ofercie opcjonalnych detali nowy Golf GTD może nabrać indywidualnego charakteru.
Ekonomiczny silnik i wysokie osiągi.
Silniki w nowym Golfie GTD są idealne dla osób, które kochają jeździć i jeżdżą dużo, a przy tym zależy im na niskich kosztach użytkowania samochodu. Oszczędność zwiększa się jeszcze bardziej dzięki zaawansowanej technologii podnoszącej wydajność i poprawiającej dynamikę przenoszenia mocy. To właśnie dzięki temu całkowity koszt użytkowania pojazdu tak jest niski.
System Infotainment – nowy Golf GTD rozumie Cię bez słów.
Nowy Golf GTD daje Ci wiele możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii w jeszcze bardziej intuicyjny i prosty sposób. Jego rewolucyjna funkcja sterowania gestem ułatwi każdą podróż.
Systemy wspomagające
Lata doświadczeń z kierowcami zaowocowały powstaniem inteligentnych systemów wspomagania kierowcy zapewniających większy komfort jazdy. Nowy Golf GTD, teraz jeszcze bardziej intuicyjny, wspiera Cię w trudnych sytuacjach lub im zapobiega. Nawet jeśli obecność tych technologii odczuwać będziesz sporadycznie, dobrze wiedzieć, że Twój samochód zawsze cię wspiera.
Komfort w nowym Golfie GTD to zwieńczenie od lat budowanej przyjaźni z kierowcami.
Rozgość się w nowym Golfie GTD. Dzięki jego niesamowicie intuicyjnej obsłudze, bogatemu wyposażeniu podstawowemu, i wielu wygodnym dodatkom będziesz cieszył się nim na nowo każdego dnia.
Sprawdź ceny nowego Golfa.
- Pobierz cennik Golfa (Rok modelowy 2019/Rok produkcji 2018)
- Pobierz cennik Golfa (Rok modelowy 2019/Rok produkcji 2019)
- Pobierz cennik Nowego Golfa GTD (Rok modelowy 2019/Rok produkcji 2019)
- Pobierz cennik Nowego Golfa GTI Performance (Rok modelowy 2019/Rok produkcji 2018)
- Pobierz cennik Nowego Golfa GTI (Rok modelowy 2019/Rok produkcji 2019)
- Pobierz cennik Nowego Golfa R (Rok modelowy 2019/Rok produkcji 2019)
Perfekcyjnie oświetlona droga, mimo najeżdżających z naprzeciwka pojazdów.
Czy zdarzyło się kiedyś, że oślepiły Cię światła samochodu jadącego z naprzeciwka? W takiej sytuacji oczy narażone są na ekstremalną zmianę oświetlenia i kierowca przez moment nic nie widzi. Z dostępnym na życzenie systemem Dynamic Light Assist nie musisz nieustannie zmieniać świateł. Po zmroku i przy prędkości powyżej 60 km/h światła drogowe są włączone na stałe, a system — w granicach swoich możliwości — przyciemnia tę część wiązki światła, która mogłaby oślepiać innych uczestników ruchu. Kierowca może jechać przez cały czas z włączonymi światłami drogowymi zachowując optymalne oświetlenie drogi.
Kamera wbudowana w stopkę lusterka wstecznego rozpoznaje światła jadących przed Golfem i nadjeżdżających z przeciwka pojazdów, a następnie przesyła informacje do systemu. Po otrzymaniu sygnału z kamery system dopasowuje ustawienia reflektorów.
Dynamic Light Assist wchodzi w skład pakietu Drogowego Plus.
Korki? Dla Ciebie i nowego Golfa GTD to żaden problem.
Opcjonalny asystent jazdy w korkach wykorzystuje sprawdzone funkcje, jak aktywny tempomat ACC i asystent utrzymania toru jazdy Lane Assist, aby zapewnić wygodne poruszanie po zatłoczonych ulicach. Golf GTD będzie automatycznie podążał za znajdującym się przed nim samochodem, utrzymując pas ruchu i odpowiedni dystans.
Opcjonalny system Emergency Assist włącza się automatycznie, gdy kierowca nie wykazuje żadnej aktywności i nie reaguje na ostrzeżenia. W takiej sytuacji system, poprzez szarpnięcia hamulców, dźwiękowe i optyczne sygnały ostrzegawcze, włączenie świateł awaryjnych oraz delikatne ruchy kierownicą, próbuje zmusić kierowcę do reakcji, a także ostrzec pasażerów i innych uczestników ruchu. Jeżeli kierowca nadal pozostanie bierny, samochód zostanie zatrzymany w sposób kontrolowany. System może więc, w granicach swoich możliwości, zapobiec wypadkowi.
Asystent jazdy w korkach i Emergency Assist wchodzą w skład pakietu Drogowego Plus.
Duże natężenie ruchu? Dla nowego Golfa GTD to żaden kłopot.
Już nie musisz nieustannie pilnować odległości od jadącego przed Tobą pojazdu. Pomoże Ci w tym dostępny w standardzie aktywny tempomat ACC.
Czujnik ACC mierzy odległość i prędkość pojazdów jadących przed Twoim Golfem GTD. Podczas poruszania się w kolumnie samochodów i w korkach system współpracuje z opcjonalną przekładnią dwusprzęgłową DSG i wyhamowuje samochód nawet do zupełnego zatrzymania, a także — jeżeli postój nie trwa długo — automatycznie rusza. Przy prędkości do 210 km/h, w granicach swoich możliwości, ACC utrzymuje bezpieczną odległość od jadącego z przodu pojazdu.
Czasem zdarza się coś niespodziewanego i konieczne jest hamowanie awaryjne. W takich sytuacjach pomocny może okazać się opcjonalny system obserwacji otoczenia Front Assist. System, w granicach swoich możliwości, ostrzeże Cię, jeśli wykryje niebezpieczne zbliżenie się do jadącego z przodu pojazdu. W szczególnie krytycznych sytuacjach Front Assist automatycznie zainicjuje hamowanie, redukując prędkość, z jaką mogłoby nastąpić zderzenie.
Funkcja awaryjnego hamowania w mieście ingeruje w układ hamulcowy przy poruszaniu się z niewielką prędkością, a funkcja rozpoznawania pieszych jest w stanie — w granicach swoich możliwości — rozpoznać nagłe wtargnięcie pieszego na jezdnię. System ostrzega kierowcę, wspomaga hamowanie lub samoczynnie hamuje, co pozwala na uniknięcie kolizji lub przynajmniej zminimalizowanie jej skutków.
Duże natężenie ruchu? Dla nowego Golfa GTD to żaden kłopot.
Już nie musisz nieustannie pilnować odległości od jadącego przed Tobą pojazdu. Pomoże Ci w tym dostępny w standardzie aktywny tempomat ACC.
Czujnik ACC mierzy odległość i prędkość pojazdów jadących przed Twoim Golfem GTD. Podczas poruszania się w kolumnie samochodów i w korkach system współpracuje z opcjonalną przekładnią dwusprzęgłową DSG i wyhamowuje samochód nawet do zupełnego zatrzymania, a także — jeżeli postój nie trwa długo — automatycznie rusza. Przy prędkości do 210 km/h, w granicach swoich możliwości, ACC utrzymuje bezpieczną odległość od jadącego z przodu pojazdu.
Czasem zdarza się coś niespodziewanego i konieczne jest hamowanie awaryjne. W takich sytuacjach pomocny może okazać się opcjonalny system obserwacji otoczenia Front Assist. System, w granicach swoich możliwości, ostrzeże Cię, jeśli wykryje niebezpieczne zbliżenie się do jadącego z przodu pojazdu. W szczególnie krytycznych sytuacjach Front Assist automatycznie zainicjuje hamowanie, redukując prędkość, z jaką mogłoby nastąpić zderzenie.
Funkcja awaryjnego hamowania w mieście ingeruje w układ hamulcowy przy poruszaniu się z niewielką prędkością, a funkcja rozpoznawania pieszych jest w stanie — w granicach swoich możliwości — rozpoznać nagłe wtargnięcie pieszego na jezdnię. System ostrzega kierowcę, wspomaga hamowanie lub samoczynnie hamuje, co pozwala na uniknięcie kolizji lub przynajmniej zminimalizowanie jej skutków.
Z przyjemnością pokonuj kręte drogi.
Kto by pomyślał, że to, co kryje się pod tak skomplikowaną nazwą, jak „blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi”, może wywołać uśmiech zadowolenia? Ten opcjonalny system poprawia dynamikę i trakcję, a przede wszystkim daje poczucie bezpieczeństwa na każdym zakręcie. Redukuje podsterowność do tego stopnia, że nowy Golf GTD może precyzyjnie poruszać się po idealnej linii. Nic dziwnego, że na widok górskiej serpentyny na Twojej twarzy pojawia się uśmiech. Na krętych drogach wspiera Cię również nowoczesny, progresywny układ kierowniczy, zapewniający doskonałą kontrolę i dynamikę dzięki bardziej bezpośredniemu przełożeniu. Natomiast podczas codziennej eksploatacji, na przykład przy parkowaniu, poczujesz wygodę, jaką zapewnia lekka praca układu kierowniczego.
Zapiera dech w piersiach.
Jeżeli czerpiesz przyjemność z jazdy samochodem, pokochasz dynamikę nowego Golfa GTD. Jego silnik TDI 2,0 l pozwala na uzyskanie doskonałych osiągów, a głębokie, rasowe brzmienie robi równie duże wrażenie, jak moc 135 kW (184 KM) podkreślona imponującym momentem obrotowym 380 Nm.
Satysfakcja, jaką daje tylko sportowa jazda nowym Golfem GTD.
Sportowe zawieszenie nowego Golfa GTD, dzięki obniżonemu o 15 mm nadwoziu oraz bardziej sportowemu, sztywniejszemu dostrojeniu resorów, amortyzatorów i stabilizatorów, zapewnia jeszcze większą przyjemność z prowadzenia samochodu. Od razu zauważysz różnicę: przy sportowej jeździe zdecydowanie poprawi się prowadzenie, na przykład na zakrętach. Teraz możesz optymalnie wykorzystać moc, zachowując przy tym pełną kontrolę nad pojazdem.
Zawsze aktualne informacje.
Pakiet usług Car-Net Guide & Inform dostępny jest w standardzie z systemami Infotainment Discover Media i Discover Pro. Po połączeniu z internetem możesz korzystać z najbardziej aktualnych danych. Otrzymasz na przykład bieżące informacje o powstających lub zanikających korkach, a Twoja trasa zostanie automatycznie zmodyfikowana. Usługa wyszukiwania celów specjalnych pozwoli Ci znaleźć miejsca takie jak na przykład parking, niedrogi hotel czy stacja benzynowa. Funkcja dostępna bezpłatnie przez 3 lata.
Z rękami na kierownicy rozmawia się bezpieczniej.
Odbieraj połączenia i dzwoń, nie odrywając oczu od drogi. Wygodne prowadzenie rozmów telefonicznych podczas jazdy zapewnią dwa opcjonalne złącza telefoniczne. Gwarantują one wysoką jakość dźwięku dzięki cyfrowemu procesorowi mowy, wysokiej klasy mikrofonowi w podsufitce i głośnikom systemu radiowego. Połączenie z zewnętrzną anteną samochodową zapewnia optymalny odbiór, także przy słabym zasięgu sieci.
W wersji Comfort Twój telefon komórkowy łączy się z anteną przez indukcyjne złącze umieszczone w schowku konsoli środkowej. Telefon spoczywa tam bezpiecznie i jednocześnie ładuje się bezprzewodowo. W wersji Business możesz przenieść na zestaw głośnomówiący nawet rozmowy telefoniczne rozpoczęte poza samochodem. Telefon możesz obsługiwać głosowo, za pomocą kierownicy wielofunkcyjnej lub systemu Infotainment.
Twój nowy Golf GTD rozumie Cię bez słów.
Dla nowego Golfa GTD dostępne są dwa opcjonalne systemy nawigacji. System Discover Media wyposażony jest w kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 20,3 cm (8 cali), osiem głośników, radio FM, napęd CD, dwa porty kart SD, złącza AUX-IN i USB, a także Bluetooth.
Chcesz jeszcze więcej? Opcjonalna nawigacja Discover Pro dysponuje funkcją sterowania gestem. Prostym ruchem dłoni możesz na przykład wybrać stacjęradiową lub zmienić utówr muzyczny[DK|V|V1] . Ekran systemu Discover Pro ma przekątną 23,4 cm (9,2 cala) i umożliwia wyświetlanie map 3D. Do systemu należy także: osiem głośników, radio FM, napęd CD odtwarzający muzykę w formatach MP3, AAC i WMA, dwa porty kart SD, złącze AUX-IN i USB oraz Bluetooth.
Dzięki intuicyjnej obsłudze możesz po prostu słuchać radia.
Seryjnie montowane radio Composition Colour obsługiwane jest za pomocą kolorowego ekranu dotykowego o przekątnej 16,5 cm (6,5 cala). Cztery głośniki umożliwiają odbieranie stacji radiowych FM lub odtwarzanie muzyki w formacie MP3 lub WMA. System czyta karty SD i posiada złącze AUX-IN do podłączenia zewnętrznych źródeł audio.
Opcjonalne radio Composition Media wyposażono w osiem głośników. Posiada ono te same funkcje i złącza, jak model wymieniony powyżej, a do tego port USB i Bluetooth umożliwiające podłączenie telefonu komórkowego. Jego obsługa jest bardzo wygodna dzięki kolorowemu ekranowi o przekątnej 20,3 cm (8 cali). Radio Composition Media dostępne jest w ramach promocyjnego pakietu Business.
Oba radia wyposażone są w podwójną antenę, która poprawia jakość odbioru nawet w trudnych warunkach.
Widzisz dokładnie te informacje, które chcesz zobaczyć.
Opcjonalny Active Info Display to wyświetlacz wielofunkcyjny z kolorowym ekranem o dużej rozdzielczości i przekątnej 31 cm (12,3 cala). Dzięki różnym profilom możesz umieścić w centrum ekranu te dane, które są dla Ciebie ważne. Informacje będą wyświetlane obok klasycznych instrumentów, takich jak obrotomierz, prędkościomierz i licznik kilometrów.
Profile wybiera się szybko i łatwo - za pomocą przycisków na kierownicy wielofunkcyjnej. Możesz na przykład wyświetlić szczegółowe dane trakcyjne lub informacje z systemów wspomagających. Centralny obszar ekranu Display możesz uzupełnić także dodatkowymi danymi.
W przypadku systemu Discover Media Infosystem możesz zadecydować, czy mapy nawigacyjne mają być wyświetlane na na Active Info Display, czy tradycyjnie na wyświetlaczu systemowym. W systemie Discover Pro dostępne są jednocześnie obie opcje wyświetlania.
Nowy Golf GTD oczaruje Cię perfekcyjnym brzmieniem muzyki.
Jeżeli lubisz zatapiać się w ulubionej muzyce, delektując się każdym niuansem, precyzyjnymi basami i krystalicznie czystymi sopranami, zakochasz się w systemie nagłaśniającym DYNAUDIO Excite duńskiego producenta sprzętu HiFi. Osiem głośników perfekcyjnie dostrojonych do akustyki wnętrza, subwoofer i 10-kanałowy wzmacniacz o mocy 400 W odtworzą idealną ścieżkę dźwiękową dla każdej trasy.
Dzięki Digital Signal Processing (DSP) uwzględniającemu emisję każdego głośnika w zależności od jego pozycji, poczujesz się, jakbyś siedział na najlepszym miejscu w sali koncertowej. Niezależnie od tego, czy lubisz muzykę akustyczną, czy elektroniczną, czy podkręcasz głośność do maksimum, czy ustawiasz na minimum — zawsze będziesz cieszyć się optymalną jakością dźwięku.
Usiądź wygodnie i odpręż się.
Nawet długa trasa nie musi wywoływać zmęczenia: nowy Golf GTD jest wyposażony seryjnie w siedzenia sportowe "premium" z regulacją wysokości, podparciem odcinka lędźwiowego kręgosłupa i praktycznymi kieszeniami w oparciach przednich foteli. Zarówno Twoje oczy, jak i plecy będą zachwycone fotelami Golfa GTD, pokrytymi tkaniną w kratę Clark z ozdobnymi szarymi szwami. Tym, co pozostało niezmienne, jest pewność, że siedzisz w samochodzie, który gwarantuje wysoką jakość, sportowe osiągi oraz świetnie nadaje się do codziennej eksploatacji, czego najlepszym dowodem jest asymetrycznie dzielone oparcie tylnej kanapy, które możesz w każdej chwili złożyć.
Zmień wnętrze Twojego nowego Golfa GTD w prawdziwy salon.
Eleganckie i komfortowe wnętrze? Nowy Golf GTD oferuje Ci opcjonalną tapicerkę skórzaną Vienna. Skóra dostępna jest w kolorze czarnym.
Skórą perforowaną obszyty jest środkowy pas siedzeń, a także środkowe części boków sportowych i komfortowych przednich foteli. Fotele posiadają nie tylko regulację wysokości i podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa, są również ogrzewane.
Obręcze kół dla nowego Golfa GTD. Jest w czym wybierać.
Wybór należy do Ciebie. Przy projektowaniu obręczy dla nowego Golfa GTD położono nacisk na dynamikę, dlatego wszystkie są równie stylowe i przykuwają wzrok. Seryjne, 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Curitiba zostały stworzone specjalnie dla Golfa GTD i razem z oponami 225/45 R 17 gwarantują niezwykłą przyjemność jazdy, bezpieczeństwo i atrakcyjny wygląd. Równie interesujące są opcjonalne, 18-calowe obręcze Sevilla dostępne w pakiecie Sport&Style lub 19-calowe Brescia i Santiago. Dzięki dużej średnicy wewnętrznej obręcze wyglądają na bardzo lekkie, a kontrastowy, czarny lakier nadaje im elegancji. Konstrukcja obręczy pozwala dostrzec czerwone zaciski hamulców. Niezależnie od tego, na który wariant się zdecydujesz, na pewno będzie to dobry wybór.
Nowy Golf GTD błyszczy na drodze.
Dostępne w standardzie reflektory LED Mid stanowią niezwykle charakterystyczny element designu nowego Golfa GTD. Są oszczędne, a barwa ich światła jest zbliżona do barwy światła dziennego, dzięki czemu nie męczą oczu.
Opcjonalne reflektory LED Top z dynamicznym doświetlaniem zakrętów pomagają w porę dostrzec przeszkody znajdujące się na krętych drogach. Charakterystyczną cechę designu nowego Golfa stanowią również opcjonalne światła tylne w technologii LED 3D z dynamicznymi kierunkowskazami z tyłu (tylko dla GTD w wersji Hatchback).
Poczuj się jak w samochodzie wyścigowym.
Wnętrze godne pole position: już przy otwieraniu drzwi Twoją uwagę zwrócą podświetlone listwy progowe. Gdy tylko zajmiesz miejsce na sportowym fotelu z regulacją wysokości, kieszeniami w oparciach i tapicerką w kratę Clark, a następnie położysz ręce na sportowej, spłaszczonej u dołu, obszytej skórą wielofunkcyjnej kierownicy z logo „GTD” lub chwycisz gałkę dźwigni zmiany biegów, której stylistyka nawiązuje do legendarnego kształtu piłki golfowej, poczujesz w dłoniach moc w czystej postaci.
Sportową atmosferę podkreślają także nakładki na pedały wykonane ze szczotkowanej stali nierdzewnej, które zapewniają precyzję docisku - takie rozwiązania znajdziesz tylko w samochodach wyścigowych.
Sportowy styl, który towarzyszy Ci na co dzień.
Stylistyka nowego Golfa GTD jest inspirowana sportami motorowymi. Przód nadwozia ze smukłymi reflektorami, osłoną chłodnicy z charakterystyczną strukturą plastra miodu i czarne, błyszczące wloty powietrza czynią z niego godnego następcę pierwszego GTD. Chromowana listwa rozciąga się od osłony chłodnicy z logo „GTD” aż do kompaktowych reflektorów i wraz z masywnymi zderzakami podkreśla dynamiczny styl modelu. Z boku sportowy styl nadwoziu nadają poszerzone progi, optycznie jeszcze bardziej obniżające zawieszenie samochodu, a także logo „GTD” na przednich błotnikach. Z tyłu uwagę zwraca czarny, matowy dyfuzor, umieszczone z lewej i prawej strony chromowane końcówki układu wydechowego i spojler w kolorze nadwozia. Ciemnoczerwone, diodowe światła tylne i diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej przyciągają spojrzenia - zwłaszcza po zmroku.