e-Golf
Moc silnika
136 km
Zużycie paliwa
l/100 km
Czas ładowania do 80%
45 minut
Maksymalny zasięg
233 km
Zasięg w warunkach
zbliżonych do rzeczywistych
km
Zasięg po 30 min.
szybkiego ładowania
km
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
sek.
Maksymalna pojemność bagażnika
litrów
Liczba miejsc
do
e-Golf
Wersje wyposażenia
e-Golf
Technologia
Od 0 do wow! w 4,2 sekundy
Znakomita reakcja, niezwykła płynność, świetne osiągi oraz komfort - jazda samochodem elektrycznym to czysta przyjemność. Volkswagen e-Golf może przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 9,6 sekundy, a przyspieszenie od 0 do 60 km/h zajmuje tylko 4,2 sekundy. Moc 136 KM, 290 Nm momentu obrotowego dostępne jest od pierwszego obrotu koła i prędkość maksymalna 150 km/h gwarantują efekt "wow". Hamowanie zwiększa zasięg e-Golfa. Kierowca decyduje o zakresie odzyskiwania energii, wybierając jeden z trybów rekuperacji: od maksymalnego hamowania z pełnym odzyskiem energii po minimalne wytracanie prędkości z niewielkim odzyskiem energii hamowania.
Bliżej czy dalej - Ty decydujesz
Od Ciebie zależy, jak wykorzystasz maksymalny zasięg1 233 km. Wybierając jeden z dwóch profili jazdy masz wpływ na zasięg, przyspieszenie i prędkość maksymalną e-Golfa. W wyjątkowo energooszczędnym trybie ECO+ najłatwiej uzyskać największy zasięg, natomiast tryb ECO jest optymalny, gdy zależy Ci na dynamice. Przy odpowiednio naładowanej baterii oba profile pozwalają rozwijać wyższe prędkości, na przykład przy wyprzedzaniu lub krótkim przyspieszaniu.
1 Zasięg w cyklu mieszanym (WLTP)
"Stacja benzynowa" w domu. I tysiące po drodze.
Istnieje wiele możliwości ładowania litowo-jonowej baterii e-Golfa. Uzupełnienie energii z domowego gniazdka potrwa około 17 godzin. Po zainstalowaniu opcjonalnej stacji ściennej prądu przemiennego zwiększysz wydajność procesu ładowania i skrócisz czas do około 5 godzin. Najszybciej e-Golf będzie gotowy do dalszej jazdy, jeżeli skorzystasz z publicznych stacji ładowania prądem stałym. Z opcjonalnym systemem szybkiego ładowana CCS bateria będzie w 80 proc. pełna już po 45 minutach.
Zdrowy rozsądek zamiast decybeli. e-Golf
Decydując się na e-Golfa, przyczyniasz się do obniżenia emisji dwutlenku węgla i ochrony środowiska. Zwłaszcza gdy prąd do ładowania baterii pochodzi z odnawialnych źródeł. W pełni elektryczny Golf na 100 km zużywa średnio tylko 15,3 kWh. Do tego cichy, ale mocny silnik elektryczny właściwie nie generuje hałasu. Mniej znaczy więcej. W tym przypadku: mniej decybeli, więcej czystego powietrza. "Zatankuj" zieloną energię i jedź daleko - bez emisji spalin.
Systemy wspomagające
Duże natężenie ruchu nie musi być stresujące.
Komfort podróży istotnie zwiększy aktywny tempomat ACC, który utrzyma ustawioną wcześniej prędkość maksymalną (do 150 km/h) oraz dystans między Twoim e-Golfem a samochodem jadącym z przodu. Podczas jazdy w korkach system automatycznie zwalnia nawet do zupełnego zatrzymania auta i rusza. Seryjny asystent awaryjnego hamowania Front Assist może ostrzec przed zagrożeniem, wspierać kierowcę przy hamowaniu lub w krytycznej sytuacji - w granicach możliwości systemu - nawet samoczynnie zahamować.
Twój e-Golf może oglądać się za siebie
Czujniki Blind Spot ostrzegają diodą w lusterku zewnętrznym przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu widzenia kierowcy. Jeżeli mimo ostrzeżenia włączysz kierunkowskaz sygnalizując zamiar zmiany pasa ruchu, dioda zacznie intensywnie migać. Czujniki działają od prędkości 15 km/h i są dostępne razem z asystentem wyjazdu z miejsca parkingowego. Układ ten przy cofaniu z miejsca parkingowego monitoruje obszar z lewej i prawej strony za samochodem i ostrzega przez zbliżającymi się pojazdami. Jeżeli kierowca nie zareaguje na sygnał, asystent samodzielnie zahamuje, co może – w granicach działania systemu – pozwolić uniknąć kolizji.
e-Golf parkuje samodzielnie
Parkowanie jeszcze nigdy nie było tak proste. e-Golf z opcjonalnym systemem Park Assist nie tylko znajdzie wystarczająco duże miejsce parkingowe (do prędkości 40 km/h), lecz również sam się zaparkuje. Na manewry wystarczy mu jedynie 80 cm. Kierowca musi jedynie sterować pedałami przyspieszenia i hamulca - asystent przejmie kontrolę i idealnie wprowadzi auto na wybrane miejsce parkingowe. Wspomaganie można przerwać lub wyłączyć w dowolnym momencie - wystarczy ruszyć kierownicą czy nacisnąć przycisk Park Assist.
Znowu korek? Czas, by odpocząć.
Jazda polegająca na ruszaniu i zatrzymywaniu potrafi działać na nerwy. Volkswagen ma jednak sposób na zamianę frustracji w relaks. Ulgę przyniesie opcjonalny asystent jazdy w korkach. System ten dzięki połączeniu aktywnego tempomatu ACC i układu Lane Assist może ułatwić życie kierowcy i sprawić, że e-Golf będzie automatycznie podążać za jadącym z przodu pojazdem, utrzymując wybrany pas ruchu oraz odpowiedni dystans.
Dostępny na życzenie system Emergency Assist zaczyna działać, gdy stwierdzi brak aktywności kierowcy. Układ najpierw próbuje przywrócić uwagę prowadzącego, a gdy to nie przyniesie skutku, e-Golf zostanie zatrzymany w sposób kontrolowany. W ten sposób nowoczesna technologia może - w granicach działania systemu - pomóc uniknąć wypadku.
- Emergency Assist został nagrodzony Niemiecką Nagrodą Mobilności 2017, przyznawaną przez inicjatywę ""Deutschland – Land der Ideen"" i Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej
- Oba systemy można zamówić jako część Pakietu Drogowego.
Wypełnij formularz. Oddzwonimy i zdalnie odpowiemy na wszystkie pytania.