Stylistyka i wyposażenie
Każdy Volkswagen charakteryzuje się wysokiej jakości wyposażeniem i rozpoznawalnym designem. A dzięki licznym opcjom indywidualizacji stworzysz własnego, niepowtarzalnego Tourana. Będziesz zaskoczony, jak wiele możliwości masz do wyboru.
Infotainment
Czy chcesz zadzwonić podczas jazdy, czy sprawdzić aktualne informacje o ruchu drogowym, wyznaczyć najszybszą trasę do celu, czy po prostu posłuchać ulubionej muzyki - Touran daje ci wiele możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii w intuicyjny i prosty sposób.
Asystenci kierowcy
Inteligentne systemy wspomagania kierowcy w twoim Touranie zapewniają większy komfort jazdy. Wspierają Cię w krytycznych sytuacjach lub wręcz pomagają ich uniknąć. Nawet jeśli obecność tych technologii odczuwać będziesz sporadycznie, dobrze wiedzieć, że masz je do dyspozycji.
Dynamika i osiągi
Nowoczesna technologia silników Touran charakteryzuje się wysoką mocą i momentem obrotowym. Jeżeli lubisz jeździć i robisz to często, a chcesz utrzymać spalanie na niskim poziomie, będzie to dla Ciebie idealne rozwiązanie.
Komfort
Rozgość się w Touranie. Dzięki jego bogatemu wyposażeniu podstawowemu, intuicyjnej obsłudze i wielu wygodnym dodatkom będziesz cieszył się nim na nowo każdego dnia.
Duże natężenie ruchu? Żaden problem.
ACC & Front Assist.
Już nie musisz nieustannie pilnować, czy zachowujesz wystarczającą odległość od jadącego przed Tobą pojazdu. Pomoże Ci w tym dostępny na życzenie aktywny tempomat ACC.
Czujnik ACC mierzy odległość i prędkość pojazdów jadących przed Volkswagenem. W przypadku opcjonalnej przekładni dwusprzęgłowej DSG, w kolumnie samochodów i w korkach, system przyhamowuje samochód do zupełnego zatrzymania. A jeżeli postój nie trwa długo – automatycznie rusza. Przy prędkości do 160 km/h, w granicach możliwości systemu, ACC utrzymuje odległość od pojazdu jadącego z przodu.
Czasem może zdarzyć się coś nieprzewidzianego i konieczne jest awaryjne hamowanie. W takich przypadkach pomaga należący do pakietu system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście. Jeżeli przy prędkości do 210 km/h system, w granicach swoich możliwości, zauważy niebezpieczne zbliżanie się do jadącego z przodu pojazdu, Front Assist ostrzeże kierowcę dźwiękowo i optycznie, a jednocześnie przygotuje układ hamulcowy na ewentualne ostre hamowanie. Jeżeli sytuacja nie zmieni się, system automatycznie zainicjuje hamowanie, redukując prędkość, z jaką mogłoby nastąpić zderzenie. Front Assist wspiera kierowcę także przy właściwym hamowaniu - gwarantując jego maksymalną siłę.
Funkcja awaryjnego hamowania w mieście stanowi rozszerzenie systemu Front Assist. Przy prędkości między 5 a 30 km/h może ona zareagować awaryjnym hamowaniem w ostatnim momencie, tuż przed uderzeniem w przeszkodę.